تفاوت درد فیزیکی و ذهنی در قفسه سینه

تفاوت درد فیزیکی و ذهنی در قفسه سینه

تفاوت های فردی بین درد جسمی و روانی قفسه سینه را تشخیص دهید

روش هایی وجود دارد که به شما کمک می کند تفاوت درد فیزیکی و ذهنی در قفسه سینه را تشخیص دهید.
حوادث قلبی عروقی قطعاً می تواند در افراد جوان ، سالم اتفاق بیفتد و بیماری های قلبی علت اصلی مرگ بسیاری از افراد در بسیاری از کشورها است. اما اکثر شنت ها به دلیل درد قفسه سینه خطرناک نیستند  یک مطالعه روی بیش از 42 میلیون نفر که به اورژانس مراجعه کردند نشان داد که بیشتر این شانت ها هیچ دلیل جسمی ندارند و کاملاً ذهنی هستند. 

تفاوت درد فیزیکی و ذهنی در قفسه سینه
تفاوت درد فیزیکی و ذهنی در قفسه سینه

تفاوت درد فیزیکی و ذهنی در قفسه سینه برای همه متفاوت است و هیچ راهی قطعی برای تشخیص آن وجود ندارد. اما روش هایی وجود دارد که به شما کمک می کند بین دلایل جسمی و روحی درد قفسه سینه بلافاصله تمایز قائل شوید.
اگر خوب گرم نمی شوید و وزنه های سنگین بلند نمی کنید ، یا به تدریج و با اطمینان شدت تمرینات خود را افزایش نمی دهید ، می توانید عضله سینه یا تاندون را بیش از حد کش دهید. این نوع آسیب می تواند حتی وقتی مبل را به اتاق فشار می دهید تا دکور را عوض کند ، ممکن است رخ دهد! به طور کلی ، اگر اخیراً فشار زیادی به بالاتنه وارد کرده اید ، ممکن است دلیل درد قفسه سینه شما باشد.

فراموش نکنید که بسیاری از اعضای بدن در قفسه سینه مانند قلب ، ریه ها و مری واقع شده اند که اعصاب مشترک دارند. هر چیزی که در این ناحیه ملتهب یا آسیب دیده شود ، می تواند باعث درد و ناراحتی بیشتر بدن شما شود.
به عنوان مثال ، آمبولی ریوی ، یا هنگامی که لخته خون خون رسانی به یکی از ریه ها را محدود کند ، می تواند باعث درد قفسه سینه شود. تفاوت درد فیزیکی و ذهنی در قفسه سینه میتواند علایم دیگری داشته باشد این علایم

عبارتند از تنگی نفس (تلاش برای تنفس عمیق تر می تواند درد را بدتر کند) ، سرگیجه یا تنگی ، نبض سریع ، سرفه خون و غش کردن.
یکی دیگر از دلایل عمده درد قفسه سینه ریفلاکس اسید یا به طور جدی تر ، ریفلاکس معده (مری) است. ریفلاکس اسید معده هنگامی رخ می دهد که اسید معده به مری برود و علائمی مانند درد قفسه سینه ، سوزش معده ، مشکلات بلع ، احساس انسداد در گلو و … ایجاد کند. اگر حداقل دو بار در هفته به فرم خفیف این علائم مبتلا باشید ، یا اگر علائم شما متوسط ​​تا شدید و حداقل هفته ای یک بار باشد ، ریفلاکس شما به GERD تبدیل می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *